klik klik

Tuesday 14 June 2011

~pErPiSaHaN~

salam tok korang sume...sowie la baru berkesempatan nk update blog nie hah...wase cam dah bersawang la plak an...haaahahahahaa....awini aku nak cite sket pasal jamuan yang diadakan baru-baru nie...baru x baru la tp jamuan diadakan pd 10 Jun 2011...

Jamuan nie semperna meraikan pegawai2 yang tamat kontrak @ bakal berhenti...ak la salah satu pegawai tue kan...hahahaaa...*walaupon ak nie pegawai yg x tinggi mn... :P

Kitorang buat gak sambutan hari lahir tok sume pegawai yang lahir pada bulan Jun...termasuk la bos unit kami...

Meh layang gambar yang ada semperna jamuan tue...


 
sebelum jamuan bergambo la dulu an...muke suci wooo!!yanti, ak n kak z
nie pown muke suci mintak kaki...hahahaa..

nie la tempat keje ak...ak akan merinduimu wahai printer si gemok!!

excited dapat bergamba ngan En Mat...hohohoho
wahhhh!!kemain suke lg ak an dapat bergambo...dasarrrrr!! :P

nie kak naz...pegawai ak...kompom saye windu gelak tawa akak...
majlis baru nak start...bergambo lagi...peace!!!
majlis bacaan doa...gambo aku HARUS ade okey!!!
penyampaian cenderahati tok ak...senyum lebor ko nok's!!
maseh tok kalian sume!!
wajah riang dapat potong kek...hahahaa
hah!!gelojoh an memasing...berebut cekelat la tue....
ce tgk gaya dak sopan amek jajan...hohohohh... ^_^
sabar menanti kek...!
akhir skali kompom la gambo ak an...suke suke suke!!!


papewon aku wase happy sangat dapat berkhidmat untuk negara...malaupown x lame mana tapi pengalaman yang aku perolehi sepanjang aku kat Kementerian Kewangan selama 1 tahun 9 bulan memberi aku 1000 erti....
aku akan merindui kalian semua...doakan aku berjaya sesuaikan diri kat tempat baru ye...!


p/s : aku akan menjawat jawatan baru di Rapid KL bermula 20 Jun 2011



No comments:

Post a Comment