klik klik

Wednesday 27 April 2011

SAHABAT

assalamualaikum sume..hope korang sume sihat wokey...awini wase cm nak share kt korang sume ape yang aku rase skunk nie...

aku ade sorang kawan...boleh kate dye nie BFF aku la...kami kawan dari sekolah rendah lagi...tapi rapat sejak sekolah menengah...skunk nie masing-masing dah keje dan ade life sendiri...
selama nie kami x pernah x bertegor...kami slalu lepak same-same...share problem same-same...sume benda la kalau boleh kami nak buat bersama....

sejak akhir-akhir nie kami dah jarang bertegor...'mukabuku' tidak....masej pown tidak...nak bersua muka lagi la xde an...mungkin salah aku kot...tapi aku dah minta maaf...nape dye still marah kan aku?? besar sangat kew kesalahan aku smpai dye dah xnak tegor aku lagi?

semuanye bermula dari perkataan BERKEPIT  ...aku xde maksudkan ape-ape pown...hanya GURAUAN semata....tapi tak sangka pasal isu tue dye jadi SENTAP sampai macam nie skali....AKU MINTA MAAF!!!

emmmmm....lau sebelum nie gurauan kita xde batasan pown...ko cakap ape pown aku xde amek hati...sebab ak tau ko gurau...ko kan kawan aku....tapi aku x sangka ko akan berubah perangai...ko memang betol-betol berubah!!

bile kita tak bertegor...aku rase laen...slalu ko akan wat kecoh kt wall mukabuku aku...tak pown ko akan masej aku ajak lepak...tp skunk nie sume tue dah xde lagi....ko lansung dah xmo singgah kt wall aku lagi kan...mesej??lagi la tak kan....

tapi takpe la...ko kan kawan aku...aku beralah tok tego ko dulu...tapi ape yang aku dapat???jawapan ko sangat menghampakan aku...aku ingat ko dah ok tapi.......

aku just nak bagitau ko yang aku sayang kat ko!!!sebab ko kawan TERBAEK aku...aku minta maaf lau ak de wat salah kat ko!!halalkan makan minum aku selama kite berkawan nie...aku harap sangat satu hari nanti kite akan rapat balik macam dulu...tapi tue pown lau ko sudi la...aku tak paksa...
aku tau aku bukan seorang kawan yang sangat baek...tapi aku janji aku akan cube jadi seorang kawan yang TERBAEK...! 


~SAYA SAYANG KAWAN SAYA~






~sekian~

1 comment:

  1. kes tegur kawan dia berkepit dengan boyfriend dia eh?

    takpelah, dia mungkin sedikit terasa lah tuh dengan awak.. beri dia masa.. selalunya kawan baik akan sentiasa memahami kita. =)


    anyway, thanks follow yah! (^_^)

    ReplyDelete